幸福以后

定格瞬间美好的时间!
Someday - Eric Clapton、Mark Knopfler

哈哈哈哈!^O^

小豆之家:

Someday she'll be here, that's a fact
有一天她会回来 这是事实
Someday, she'll be coming right back
总有一天 她会回来的
Maybe I'm dreaming
可能我在做梦
I hope it's not so, but
我希望那不是梦 反正
Someday she's comin' back I know
有一天她终会回来 我知道
You know I'm ready, to see her again
你知道我准备好与她重逢

When that someday will never end
那一天似乎永远不会过去
When she left with no goodbye
当她不声不响地离去
I was stuck with those lonely nights
我熬过无数孤独的夜晚
You know what I mean, it's always the same
你懂我的意思 总是这么寂寞
Ain't no medicine for that kind of pain
那种相思之痛无药可解
Someday comes and goes away
那一天到来后也会过去
Bringing me a better day
令我期待更美好的明天


Ain't no pity, ain't no shame
岂不痛惜 岂不遗憾
I hope that someday will come again
我希望那一天会再次来临
Maybe I'm dreaming
可能我在做梦
I hope it's not so
我希望那不是梦
Somedays' coming,
那一天终会来临
It's coming I know
终会来临 我始终相信
Maybe I'm dreaming
可能我在做梦
I hope it's not so
我希望那不是梦
Somedays' coming,
那一天终会来临
It's coming I know
终会来临 我始终相信

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(13)